Reklam Standartları

Ligatus Reklam Formatı

Teknik özellikler.

Ligatus reklamları aşağıdaki unsurlardan oluşur:
  • 1 Görsel
  • 1 Başlık (Max. 24 karakter, boşluklar dahil)
  • 1 Metin (Max. 90 karakter, boşluklar dahil)
  • 1 Hedef URL - Her bir görsel+metin kombinasyonu için tek hedef URL kullanılmaktadır.
  • Call to action - Max. 18 karakter (boşluklar ile beraber), Alışverişe başla ya da Detaylı bilgi gibi tıklamaya yönelten
Not: En fazla 3 farklı kombinasyon kullanılamasını öneriyoruz.

Ligatus reklam tasarımı.

Baskı hizmeti almak hiç bu kadar uygun fiyatlı olmamıştı. Bidolubaski.com ile ayağınıza gelsin! Online Baskı Hizmeti
Sizin de bir e-ticaret siteniz olsun. Bugün e-ticaret'e başlayın ve satışlarınızı artırın! İşinizi Eticarete Taşıyın!
Türknet'ten Müthiş fırsat! Ev telefonunu taşıyana Limitsiz İnternet! TurkNet'ten Fırsat!
Mitsubishi Heavy klimalarda 2.079 TL’ye varan indirimler Klima almanın tam zamanı

Her Ligatus reklam alanı benzersizdir.

Reklam alanı tasarımları, bulundukları yayıncı sitenin tasarımına ve haber altı boyutuna uyumlu olarak üretilmektedir. Sistem, reklam alanının boyutuna göre aşağıdaki bu 5 görsel boyutundan birini kullanır :

Dikkat edilecek konular

  • Görseller yazısız ve çerçevesiz olmalıdır
  • Gif ya da jpg formatında olup 100 kb'ı geçmemelidir
  • Sadece logo görsel olarak kabul edilmez
356 x 200
138 x 115
90 x 75
72 x 60
180 x 60

Önerilerimiz

Tıklama oranınızı yükseltmek için.

  • Gözalıcı görseller seçin
  • Görsel olarak illustrasyon veya semboller kullanmayın
  • Çok karışık gözüken görseller kullanmaktan kaçının
  • Başlık kısmında özel teklifler, fırsatlar ve promosyonları kullanmayı deneyin
  • Kullanacağınız metin reklamın konusu ile birebir örtüşmeli, net ve kesin bir algı oluşturmalıdır

Dönüşüm oranınızı yükseltmek için.

  • Reklama tıklayan kullanıcıları videolar veya slayt gösterilerine değil direkt form/ürün sayfanıza yönlendirin
  • Üyelik kampanyalarında kullanıcıların sayfada kalması ve formu doldurmaları için sayfada telefon numarası bulundurmayın ya da sayfa dışına yönlendirme yapmayın
  • Üyelik kampanyalarında doldurulacak formda istenilen bilgileri en az seviyede tutun
  • En verimli sonuçları almak için birden fazla landing sayfasını kıyaslayarak A/B testi yapın
  • Landing ya da ürün sayfasında kullandığınız görselleri reklamlarınızda da kullanarak vermek istediğiniz mesajda bütünlüğü sağlayın

Ligatus size yardımcı olabilir.

  • Deneyimlerimize dayanarak sektörünüze göre reklam tıklanmanızı arttıracak görseller önerebiliriz
  • Reklamlarınızda kullanmak istediğiniz görselleri bize min. 400x400px boyutunda iletirseniz sizin için boyutlandırabiliriz
  • Reklam metninizi daha ilgi çekici kılmak için tavsiyelerde bulunabiliriz